$ads={1}
De facturatiemedewerker is onderdeel van het team registratie en facturatie. Dit team is o.a verantwoordelijk voor het beheer, uitvoeren en verbeteren van het facturatieproces. De geldende wet- en regelgeving fungeert daarbij als toetsend kader. Er wordt o.a contact onderhouden met diverse zorgverzekeraars, maar ook met de administratief medewerkers in het primair proces. Als tijdelijk medewerker facturatie hou je, je voornamelijk bezig met het verwerken van de retourverwerking declaraties zorgverzekeraars (beoordelen en verwerken van afgewezen declaraties). Je monitort de openstaande facturen op betaling en volgt deze proactief daar waar nodig.
- MBO(+) werk- en denkniveau.
- Kennis van de DBC systematiek
- Kennis van en sterke affiniteit met computersystemen.
- Kennis van wet- en regelgeving, procedures en voorschriften
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Kritische signalerende houding inzake betrouwbaarheid en rechtmatigheid van te verwerken/verstrekken van geregistreerde medische gegevens.
- Je bent klantvriendelijk en flexibel en kunt zowel individueel als in teamverband werken
- Je bent analytisch ingesteld, assertief en resultaatgericht.
Voor deze functie geldt dat je voor aanvang van het dienstverband een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moet kunnen overhandigen.
Je standplaats wordt de afdeling Zorgadministratie binnen het Servicebedrijf Financiën. Het Servicebedrijf Financiën bestaat uit de afdelingen Zorgadministratie, Financieel Administratief Service Centrum, Control & Reporting, Zorgverkoop, Administratieve Organisatie & Interne Controle. Daarnaast maken de afdeling Digitalisering en Archivering en de afdeling Inkoop onderdeel uit van het servicebedrijf. De afdeling Zorgadministratie optimaliseert de processen en operationaliseert externe vereisten zoals wet- en regelgeving om te komen tot juiste, tijdige en volledige bronregistratie en in het verlengde hiervan een continue inkomstenstroom. De genoemde activiteiten vinden plaats vanuit 4 teams met in totaal ongeveer 35 medewerkers: implementatie & borging wet- en regelgeving (6 medewerkers), LBZ (6 medewerkers), Facturatie & Registratie (10 medewerkers) en servicepunt Patiëntenregistratie en Zorgkosten (7 medewerkers).
Het betreft een tijdelijk arbeidsovereenkomst tot 1 april 2025 voor gemiddeld 36 uur per week conform artikel 2.4.2 van de Cao umc.
De Cao universitair medische centra (umc) is op deze functie van toepassing.
Wij bieden je:
- Eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris;
- Goede pensioenvoorziening bij het ABP;
- Mogelijkheid om je collectief te verzekeren voor o.a. ziektekosten (umc) en arbeidsongeschiktheid (Loyalis);
- Cao à la Carte, waaronder bijvoorbeeld een fietsregeling en fitnessabonnement;
- Diverse incompany trainingen en mogelijkheid tot ontwikkeling via e-learning methodiek.
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal €3.627,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling, conform schaal A07 van de Cao umc.
Voor meer informatie over de functie, de sollicitatieprocedure of overige vragen kun je contact opnemen met Team Recruitment. Bereikbaar iedere werkdag op telefoonnummer: 043-387 59 77 of per mail: recruitment@mumc.nl
Meer algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ is te vinden op www.werkenbijmumc.nl.
Een screening en/of online assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Wij verzoeken je, vóór 10 juli 2023, digitaal te solliciteren via deze website. Sollicitaties via andere kanalen kunnen door ons niet in behandeling worden genomen.
Let op: Het online screenen, bijvoorbeeld via zoekmachines en social networks kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.